• Arkè Media Group
  • Radio Preveza 93
  • Daily Magazine
  • Arkè Advertising
  • Όροι και Προϋποθέσεις
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Περιφερειακά
  • Συνεντεύξεις
No Result
View All Result
PrevezaPost
No Result
View All Result
Home Αρθρογραφία

«Ο γιατρός με τη βέργα»

Χρονογράφημα Του Δρ. Χαράλαμπου Γκούβα

Preveza Post by Preveza Post
1 March 2020
in Αρθρογραφία
Share on FacebookShare on Twitter

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ: Αποκρύβω κάποια στοιχεία.

Related Posts

Χριστίνα Συγκούνα: Eτήσια Eυρωπαϊκή ανάλυση ναρκωτικών 2020

Το πρόγραμμα Σπουδών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) του Χρήστου Μπάκα

«Επιδημία Κορωναϊού COVID19: H υπερβολή είναι χειρότερη της αδράνειας»

Πώς εγκρίνονται τα φάρμακα;

Προ δεκαετίας ο δημοσιογράφος Μάκης Τριανταφυλλόπουλος παρουσίασε στην εκπομπή «ΖΟΥΓΚΛΑ» ένα σπαρταριστό Βίντεο με έναν “απατεώνα” ιατρό, που που με μιά δήθεν “μαγική” βέργα και ένα δήθεν “μαγικό” ηλεκτρονικό μηχάνημα, έβρισκε ποιά φαγητά σε παχαίνουν και ποιά όχι γιά αδυνάτισμα. Η επίσκεψη ήταν 100 ευρώ!!!. Πελατεία? Ουρά!!! 

Σκέφτηκα, αφού είναι γιατρός με πτυχίο και ειδικότητα, ή “έκαψε φλάντσα”, ή είναι μέγας απατεώνας. Ρωτάω ένα παλαίμαχο ιατρικό επικέπτη: «Ρέ Θύμιο, τί ρόλο παίζει αυτός»? Απάντηση: «Και εγώ μένω άναυδος γιατρέ. Τον ξέρω 20 χρόνια τον άνθρωπο. Είναι αξιοπρεπέστατος και καλός πνευμονολόγος. Θα το ψάξω και θα σού πώ». 

Ηρθε. Νά τι του απάντησε ο “απατεώνας”: «Θύμιο σε σένα θα είμαι ειλικρινής. 20 χρόνια προσπάθησα να κάνω αξιοπρεπή ιατρική στην Πνευμονολογία. Θέλεις η υπερπαραγωγή ιατρών, θέλεις η αδιαφορία του κοινού στην προσέγγιση της κλασσικής ιατρικής, θέλεις η υφαρπαγή περιστατικών από άλλες ειδικότητες, θέλεις η οικονομική κρίση, Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΠΕΣΕ ΠΟΛΥ, δεν ήμουν βιώσιμος πιά, τα έξοδα ήταν περισσότερα των εσόδων και ήρθα σε αδιέξοδο. Αυτό που με εκνεύριζε περισσότερο είναι που έβλεπα επαγγέλματα απάτης που κινούνται στο περιθώριο της ιατρικής, να ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΤΑ ΑΝΤΕΡΑ ΤΟΥΣ, όπως αστρολόγοι, μέντιουμ, καφετζούδες, ιριδολόγοι, ομοιοπαθητικοί, αρωματοθεραπεία, ρεφλεξολογία, ολιστική ιατρική, βοτανοθεραπεία, κλπ. ΚΑΙ ΛΕΩ: Ελληνικέ λαέ, ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ, γι αυτό θα σου παίξω το τραγούδι που θέλεις. Και έτσι με τη “βέργα”και το “ηλεκτρονικό μηχάνημα” έχω πενταπλάσιο εισόδημα από πρίν, και ακίνδυνα. Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι πρέπει να πουλάς το προϊόν που θέλει ο πελάτης”.

Γιά να είμαι ειλικρινής προβληματίστηκα! Λές να έχει δίκιο, λέω? Πράγματι, στην ελεύθερη οικονομία πουλιέται ΜΟΝΟ το προϊόν ή η υπηρεσία που θέλει ο λαός. Το προϊόν μπορεί να είναι κρυφό. Γιά παράδειγμα, τα περίπτερα στηρίζουν την πελατεία τους στήν πώληση 5 δημοφιλών εξαρτησιογόνων «ναρκωτικών». Αυτά είναι η (1) ΖΑΧΑΡΗ (μπισκόκα, σοκολάτες, παγωτά, χυμοί, κλπ), (2) το ΑΛΑΤΙ (τσίπς, γαριδάκια, κράκερς, κλπ), (3) Η ΝΙΚΟΤΙΝΗ (τσιγάρα, καπνός), (4) το ΑΛΚΟΟΛ (μπύρες, ούζο, κλπ) και τελευταία (5) το CBD (Καναβιδιόλη). Αν αφαιρέσουμε αυτές τις ουσίες από τα φέροντα προϊόντα, τα περίπτερα θα φαλήριζαν αυθημερόν.

Στο ελεύθερο εμπόριο προϊόντων και υπηρεσιών λοιπόν, πωλείται ΜΟΝΟ ότι γουστάρει ο λαός. Τίποτε άλλο! Ακόμα και η τέλεια εφεύρεση μπορεί να μείνει απούλητη άν δεν την «θέλει η αγορά». 

Ας δούμε τώρα «τί θέλει ο λαός από την Ιατρική»! Λογικά, άν υπήρχε λογική, ο λαός θα έπρεπε να κάνει χρήση της ιατρικής ΜΟΝΟ στίς εξής περιπτώσεις:

 

  • Ετήσιος προληπτικός έλεγχος
  • Επί υπάρξεως νόσου διάγνωση και θεραπεία. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

 

Η εμπειρία όμως των τελευταίων ετών δείχνει μιά γενικευμένη αδιαφορία στην προσέγγιση της Ιατρικής, με τις ανωτέρω κατευθυντήριες γραμμές, και πλέον γίνεται μόνο στίς εξής περιπτώσεις:

 

  • Εντονη κλινική εικόνα: Πόνος, δύσπνοια, κλπ
  • Φόβος του θανάτου (καρδιολόγοι, χειρουργοί)
  • Life Style (δερματολόγοι,πλαστικοί χειρουργοί)
  • Καρκινοφοβία (αξονικές, μαγνητικές, εξετάσεις αίματος, παθολόγοι)
  • Σχόλια γειτόνισσας. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

 

Αλλά, ΣΚΕΦΤΗΚΑ, και να είχε άδικο ο «απατεώνας» εξ ανάγκης, την απέδειξε τη θεωρία του!!! Πουλιέται ότι θέλει ο λαός! Ουρά τα κορόϊδα. Με 100 Euro!!! Και τότε θυμήθηκα ένα παλιό Ορθοπεδικό που μας έλεγε: «Ο Ελληνας είναι διαχειρίσιμος ΜΟΝΟ όταν πέσει κάτω. Οταν σηκωθεί σε έχει γραμμένο στα μπρίκια του». 

Δυστυχώς γιά μένα, ο χαρακτήρας μου δεν μου επέτρεψε ποτέ να τον μιμηθώ. Είναι σίγουρο, ότι άν κουστουμαριζόμουνα, με κολλαριστή άσπρη μπλούζα, και πληρωμένες τηλεοπτικές κάμερες δίπλα μου και ανακοίνωνα ότι κατασκεύασα ένα «συμπλήρωμα διατροφής από Βότανα Πρέβεζας» (τσουκνίδες, λουλούδια, γαϊδουράγκαθα) γιά την αρθρίτιδα, θα είχα ουρά πελατεία. ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ! 

Get real time update about this post categories directly on your device, subscribe now.

Κατάργηση εγγραφής
Previous Post

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ανανεώνουν την εμπορική τους πολιτική επιβραβεύοντας τους τακτικούς πελάτες

Next Post

Απολυμάνσεις για την εποχική γρίπη και τις ιώσεις πραγματοποιεί σε όλα τα σχολεία ο Δήμος της Πρέβεζας

Next Post

Απολυμάνσεις για την εποχική γρίπη και τις ιώσεις πραγματοποιεί σε όλα τα σχολεία ο Δήμος της Πρέβεζας

Τελευταία Νέα

Κόσμος

Εξόργισε τους Τούρκους με ένα… τιτίβισμα

by ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
27 June 2022
0
43

Έξαλλους έκανε τους Τούρκους ο Ίλον Μάσκ, με ένα… τιτίβισμα για την Κωνσταντινούπολη. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla και...

Read more

Δημοφιλή Νέα

Open TV: Στην παραλία Μονολίθι της Πρέβεζας για πρωινό και γαρίδες (βίντεο) – Preveza Post

by ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
26 June 2022
0
75

Πάργα: Οι 7 παραλίες που πρέπει να επισκεφθείτε (φωτογραφίες-βίντεο)

by ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
29 July 2021
0
389

Νέο σύγχρονο κάμπινγκ στην Αμμουδιά – Preveza Post

by ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
27 June 2022
0
50

PrevezaPost

  • Arkè Media Group
  • Radio Preveza 93
  • Daily Magazine
  • Arkè Advertising
  • Όροι και Προϋποθέσεις
  • Επικοινωνία

© 2020 Prevezapost Inspired by Arkè Adv Partner of Arkè Media

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Περιφερειακά
  • Συνεντεύξεις

© 2020 Prevezapost Inspired by Arkè Adv Partner of Arkè Media

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε συσκευές, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για τους σκοπούς που περιγράφονται παρακάτω. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας για τους εν λόγω σκοπούς. Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε κλικ για να αρνηθείτε να συναινέστε ή να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.