• Arkè Media Group
  • Radio Preveza 93
  • Arkè Advertising
  • Όροι και Προϋποθέσεις
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 26 Μαρτίου 2023, 21:12
  • Αρχική
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Περιφερειακά
  • Υγεία
No Result
View All Result
PrevezaPost
No Result
View All Result
Home Κόσμος

Πρόστιμο-«μαμούθ» 390 εκατ. από την Ε.Ε. σε Facebook και Instagram για προσωποποιημένες διαφημίσεις

Από ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
5 Ιανουαρίου 2023
στα Κόσμος
Share on FacebookShare on Twitter


Μία πολύ σημαντική ήττα υπέστη η Meta την Τετάρτη καθώς οι ρυθμιστικές αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης διαπίστωσαν πως εξανάγκασε παράνομα τους χρήστες να αποδέχονται εξατομικευμένες διαφημίσεις. Αυτή η ήττα μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις διαφημιστικές δραστηριότητες της Meta στο Facebook και στο Instagram.

Σύμφωνα με την απόφαση, επιβλήθηκε πρόστιμο 390 εκατ. ευρώ (414 εκατομμυρίων δολαρίων) και η Meta αναμένεται να αναγκαστεί να προχωρήσει σε δαπανηρές αλλαγές στις δραστηριότητές της που βασίζονται στη διαφήμιση στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Πρόκειται για μία από τις πιο καίριες αποφάσεις από τότε που οι 27 χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου ζουν περίπου 450 εκατομμύρια άνθρωποι, θέσπισαν έναν ορόσημο νόμο περί απορρήτου δεδομένων με στόχο να περιορίσει την δυνατότητα του Facebook και άλλων εταιρειών να συλλέγουν πληροφορίες για χρήστες χωρίς την προηγούμενη συγκατάθεσή τους. Ο νόμος τέθηκε σε ισχύ το 2018.

Το συμβούλιο προστασίας δεδομένων της Ιρλανδίας, το οποίο λειτουργεί ως ο κύριος ρυθμιστής της Meta στην ΕΕ επειδή τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Ευρώπη βρίσκονται στο Δουβλίνο, ανέφερε πως οι Αρχές της ΕΕ διαπίστωσαν ότι εντάσσοντας τη νομική συναίνεση (legal consent) στους όρους παροχής υπηρεσιών (terms of service) η εταιρεία ουσιαστικά ανάγκασε τους χρήστες να αποδέχονται εξατομικευμένες διαφημίσεις, παραβιάζοντας έτσι την ευρωπαϊκή νομοθεσία (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων ή G.D.P.R).

Η απόφαση δεν διευκρινίζει πώς η εταιρεία πρέπει να συμμορφωθεί με την απόφαση, αλλά θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα η Meta να επιτρέπει στους χρήστες να επιλέξουν εάν θέλουν τα δεδομένα τους να χρησιμοποιούνται για τέτοιες στοχευμένες προωθήσεις.

Όπως σημειώνουν οι New York Times, εάν μεγάλος αριθμός χρηστών επιλέξει να μην κοινοποιήσει τα δεδομένα του, τότε η Meta θα χάσει αυτομάτως ένα διόλου ευκαταφρόνητο μέρος των εσόδων που έχει από τις διαφημίσεις. Σημειώνεται ότι οι πρακτικές αυτές, για τις οποίες οι ευρωπαϊκές Αρχές επέβαλαν πρόστιμο στη Meta, συνέβαλαν ώστε η εταιρεία να έχει έσοδα ύψους 118 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021.

Η Meta, από την πλευρά της, ανακοίνωσε ότι θα ασκήσει έφεση κατά της ευρωπαϊκής απόφασης, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για έναν παρατεταμένο νομικό αγώνα που πρόκειται να δοκιμάσει την ισχύ του G.D.P.R. αλλά και το πόσο επιθετικά χρησιμοποιούν οι ρυθμιστικές Αρχές τη νομοθεσία στην προσπάθειά τους να αναγκάσουν τις εταιρείες να αλλάξουν τις επιχειρηματικές τους πρακτικές.



Πηγή

www.enikos.gr

Previous Post

Θρίλερ με την εξαφάνιση συνεργάτη του Σίμου Κεδίκογλου | ενότητες, πολιτική

Next Post

Φαρμακονήσι: Προκλητική η Άγκυρα για το επεισόδιο με την τουρκική ακταιωρό – Διαστρεβλώνει τα γεγονότα

Next Post

Φαρμακονήσι: Προκλητική η Άγκυρα για το επεισόδιο με την τουρκική ακταιωρό - Διαστρεβλώνει τα γεγονότα

PrevezaPost

  • Arkè Media Group
  • Radio Preveza 93
  • Arkè Advertising
  • Όροι και Προϋποθέσεις
  • Επικοινωνία

© 2022 Prevezapost Inspired by Arkè Adv Partner of Arkè Media

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Περιφερειακά
  • Υγεία

© 2022 Prevezapost Inspired by Arkè Adv Partner of Arkè Media

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε συσκευές, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για τους σκοπούς που περιγράφονται παρακάτω. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας για τους εν λόγω σκοπούς. Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε κλικ για να αρνηθείτε να συναινέστε ή να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.