Πώς ανταποκρίθηκαν οι καταναλωτές στα μεγάλα καταστήματα των Public;


Σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά όπως είναι το retail, οι καταναλωτές διαμορφώνουν τις τάσεις ανάλογα με τις ανάγκες τους και τις προτιμήσεις τους.

Οι σύγχρονοι καταναλωτές θέλουν να έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν σε μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων και να ανακαλύψουν ζωντανά τις συσκευές υψηλής αξίας. Ακόμη ένα χαρακτηριστικό των καταναλωτών του σήμερα, είναι πως υπάρχει η ανάγκη (πιο πολύ από ποτέ), για μια συμβουλή από εξειδικευμένο προσωπικό πριν ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Η πληθώρα επιλογών και προϊόντων δημιουργεί πολλές φορές απορίες και διλήμματα που μόνο ένας εξειδικευμένος πωλητής μπορεί να διευθετήσει. Τέλος, ζητούμενο όλων των καταναλωτών είναι η εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων. Συνεπώς, η τάση των καταναλωτών να καταφεύγουν σε νέους τρόπους πληρωμής καθώς και σε ευέλικτους τρόπους παράδοσης των προϊόντων, ήρθε για να μείνει και να διαμορφώσει την αγορά.

Σε αυτό το πλαίσιο και ακολουθώντας όλες τις παραπάνω τάσεις, τα νέα μεγάλα καταστήματα των Public, γνωστά ως “Public + home” που ξεκίνησαν να λειτουργούν τον Σεπτέμβριο του 2023, έχουν μετατραπεί σε έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τους καταναλωτές που αναζητούν μεγαλύτερη γκάμα/ ποικιλία σε προϊόντα τεχνολογίας όπως smartphone, laptop & tablet, οικιακών συσκευών, όπως ψυγεία και πλυντήρια,  και προϊόντα ψυχαγωγίας όπως τηλεοράσεις και προϊόντα gaming.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία έρευνας που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Kantar, το 94% των επισκεπτών αξιολόγησε θετικά τα “Public + home”, αναφορικά με τον σχεδιασμό των καταστημάτων, την εξειδίκευση των εργαζομένων, καθώς και την μεγάλη ποικιλία των προϊόντων.

Επίσης, πάνω από το 75% των όλων των καταναλωτών, δηλώνουν ισχυρή πρόθεση για αγορές προϊόντων τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας από τα καταστήματα, επιβεβαιώνοντας έτσι την εμπιστοσύνη τους στη μάρκα Public. Επιπλέον, τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν πως οι μικρές οικιακές συσκευές έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών με βάση τις πωλήσεις του 2023. Από ρομποτικές σκούπες μέχρι καφετιέρες, συστήματα σιδερώματος και συσκευές προσωπικής φροντίδας, οι καταναλωτές βελτιώνουν την καθημερινή τους ζωή στο σπίτι με τη βοήθεια αυτών των προϊόντων λόγω των τεχνολογικών τους χαρακτηριστικών. Μάλιστα, το 80% των πελατών είναι εξαιρετικά ικανοποιημένοι με τη διαθεσιμότητα αυτών των προϊόντων στο δίκτυο καταστημάτων Public.

Παράλληλα, σημειώνεται πως το ένα τρίτο των καταναλωτών έχει επισκεφθεί τουλάχιστον ένα από τα 13 καταστήματα “Public + home” λόγω της εύκολης πλοήγησης σε αυτά, της ποικιλίας προϊόντων και των ευέλικτων τρόπων πληρωμής και παράδοσης που προσφέρονται.

Τα παραπάνω στοιχεία αποτελούν σαφή ένδειξη πως τα Public μετά την απορρόφηση της MediaMarkt έχουν θετικό ορίζοντα για τα “Public + home” και της προτίμησης του καταναλωτικού κοινού, μόλις έξι μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας τους.

*Στοιχεία από έρευνες που πραγματοποιήθηκαν από την εταιρεία Kantar, BrandEquitystudyQ4 2023 και Public+homeevaluationstudy (Νοέμβριος 2023)





Πηγή

www.real.gr

Next Post