Credit: Χρήστος Ζουλιάτης/ FB
Οι μουσικές και τα τραγούδια που έχουν σφραγίσει την ταινία-σταθμό στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου παρουσιάζονται στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, 40 χρόνια μετά.
Ο Σταύρος Ξαρχάκος μαζί με είκοσι μουσικούς, τραγουδιστές και ψάλτες, μας μεταφέρει τη συγκίνηση, το φως, αλλά και τα γοητευτικά σκοτάδια των ορχηστρικών έργων και των τραγουδιών που έγραψε για την εμβληματική ταινία “Ρεμπέτικο” που φέτος κλείνει 40 χρόνια ζωής.
Διαβάστε το δημοσίευμα στο instyle.gr
Πηγή
www.real.gr