Credit: savas_poumpouras/instagram
Ο Σάββας Πούμπουρας βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή της ΕΡΤ, «Μαμά-δες» και μίλησε για όλα με τη Τζένη Θεωνά. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στην επιλογή του να απέχει από την τηλεόραση, καθώς αισθάνθηκε «μαύρο πρόβατο», ενώ παράλληλα αποκάλυψε, ότι με τη σύζυγό του, Αρετή, ήταν για πολλά χρόνια φίλοι και στη συνέχεια κατέληξαν ζευγάρι.
Διαβάστε το δημοσίευμα στο instyle.gr
Πηγή
www.real.gr
